Ներկայացվող պահանջներ
•Բարձրագույն կրթություն
•Երկու տարվա աշխատանքային փորձ վաճառքի կամ ադմինիստրատիվ ոլորտում
•MS Office գերազանց իմացություն
•Ռուսերենի և hայերենի գրավոր և բանավոր լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերենի լավ իմացություն
•Նախաձեռնողական, պարտաճանաչ, հեշտ հաղորդակցվող,մանրուքներին ուշադիր
•Անձնական ավտոմեքենայի առկայությունը կդիտվի որպես առավելություն
Պարտականություններ
•Կազմակերպել և վերահսկել պատվերի կատարման ողջ գործընթացը:
•Պատրաստել և հաստատել արտահանման հետ կապված բոլոր փաստաթղթերը:
•Բանակցել տրանսպորտային ընկերությունների հետ, գտնել շահավետ առաջարկներ:
•Վերահսկել արտահանման վճարների և գործընկերների վճարունմերի ժամանակին կատարումը:
•Կապ պաhպանել ընկերության առկա գործընկերների հետ,փնտրել նոր գործընկերներ:
•Անհրաժեշտության դեպքում մեկնել գործուղումների:
•Կատարել ընկերության արտաքին կոմերցիոն գործունեության հետ կապված այլ հանձնարարականներ:
Դիմելու գործընթաց
Հետաքրքրված թեկնածուները CV-ն կարող են ուղարկել [email protected] էլ.հասցեին: Հեռախոսահամարներ՝ 012-64-91-26,094-64-91-25 (ներքին՝ 105), 060-47-74-00 (ներքին՝ 105):