Ներկայացվող պահանջներ

•Բարձրագույն կրթություն

•Երկու տարվա աշխատանքային փորձ վաճառքի կամ ադմինիստրատիվ ոլորտում

•MS Office գերազանց իմացություն

•Ռուսերենի և hայերենի գրավոր և բանավոր լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերենի լավ իմացություն

•Նախաձեռնողական, պարտաճանաչ, հեշտ հաղորդակցվող,մանրուքներին ուշադիր

•Անձնական ավտոմեքենայի առկայությունը կդիտվի որպես առավելություն

Պարտականություններ

•Կազմակերպել և վերահսկել պատվերի կատարման ողջ գործընթացը:

•Պատրաստել և հաստատել արտահանման հետ կապված բոլոր փաստաթղթերը:

•Բանակցել տրանսպորտային ընկերությունների հետ, գտնել շահավետ առաջարկներ:

•Վերահսկել արտահանման վճարների և գործընկերների վճարունմերի ժամանակին կատարումը:

•Կապ պաhպանել ընկերության առկա գործընկերների հետ,փնտրել նոր գործընկերներ:

•Անհրաժեշտության դեպքում մեկնել գործուղումների:

•Կատարել ընկերության արտաքին կոմերցիոն գործունեության հետ կապված այլ հանձնարարականներ:

Դիմելու գործընթաց

Հետաքրքրված թեկնածուները CV-ն կարող են ուղարկել [email protected] էլ.հասցեին: Հեռախոսահամարներ՝ 012-64-91-26,094-64-91-25 (ներքին՝ 105), 060-47-74-00 (ներքին՝ 105):